Camping Fischers Fritz

Zürich, Zwitserland

Camping Fischers Fritz

direct gelegen aan Züricher meer - naast drukke baan- en spoorlijn - doorreis camping - centrum 5km

• Seestrasse 559

8038, Zürich, Zwitserland
  • CHF 40,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard

• september 2020

Super kleine camping met "retro charme". Direct aan het meer. Bus voor de poort, loop in 60 minuten direct op het meer naar het stadscentrum. Zeer vriendelijke operator. Voor Zwitserse voorwaarden met 57 € voor 2 personen met hond en camper ok. Het is bijna in Zürich!

• juni 2020

Wij hebben 2 nachten op deze camping gestaan. Ligt dichtbij Zürich 5 km en direct aan het meer. Plaatsen zijn vrij klein en veel vaste plaatsen. Wel wat geluidsoverlast van de grote weg en het spoor naast de camping. Wij betaalden voor 2 nachten en 2 personen zonder stroom 95CHF. Ca 92 euro.

• februari 2020

We kozen deze plek vanwege de locatie. Het was erg druk en de parkeerplaatsen waren erg klein - dus vrij krap. We hebben de sanitaire ruimtes niet bezocht. Voor een nacht en verwijdering en zorg was het ok voor ons

• september 2020

• juni 2020

• februari 2020

Reisehummel

• CHF 40,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard