• augustus 2020

Aan de kant van de snelweg, een beetje luidruchtig, maar deed zijn werk voor de nacht.

• september 2019

Tussen de vrachtwagens en touringcars en uiteraard de snelweg, die erg gehorig is

• juli 2017

De CP is op deze parkeerplaats DIRECT aan de snelweg!!! Hier Slapen is niet echt denkbaar. We gebruikten de plaats alleen voor de aan- en afvoer. Water is gratis. Toen wij er waren meerdere malen geparkeerde andere voertuigen op de 4 camper-plaatsen.

• augustus 2020

• september 2019