• april 2022

Dit is een gewone openbare parking/marktplein. Goed om te parkeren en een wandeling gaan te doen. Wagen staat mooi in het zicht naast een rotonde wat me wel veilig lijkt.

• december 2017

een 5 omdat het gratis is maar heel veel straatlawaai en zaterdagmorgen wordt je gewekt door het fruitgroentenkraam, geen aanduiding waar je moet staan

• december 2017

Ideaal om fietsroutes te verkennen. De camperplaats is in Gruitrode! Deelgemeente van Meeuwen-Gruitrode.

• april 2022

• Phil Bosmansplein