Veilig, rustig in de nacht. Heerlijk geslapen. Overdag wel wat reuring van kanobedrijf en auto’s die er langs rijden, maar niet hinderlijk. Dat er geen voorzieningen zijn stoort ons niet. We hebben alles bij ons. Als het zo uitkomt gaan we er zeker weer heen.

qpr.nl

we hebben er een paar uurtje gestaan!! Was onwijs rustig en stonden alleen!! geen voorzieningen!! dorp op loopafstand, daar wat restaurantjes en een spar

Theoll5050

Rustige plaats nu in september . 2 campers maar . Bijna aan de Semois. geen voorzieningen vooral een afvalbak missen. bij de weg in de bak gedaan. veel recreatie in de zomer. kajakken, MTB, restaurant minigolf, kinderspeelplaats. zwemmen in de Semois.

• Rue Léon Henrard

5550, Vresse-sur-Semois, België