Parking Benonchamps

Bastenaken, Luxemburg, Waals Gewest, België

Parking Benonchamps

Rustige plek nabij Bastogne - in een klein Ardens dorpje - gebruik GPS-coordinaten - uitzicht vanaf de locatie - gastheren spreken Frans-Nederlands-Engels-Duits-Spaans - op aanvraag aanvullende toeristische diensten zoals rondleidingen en wandelingen - verse eieren - Bastogne 10km - Groothertogdom Luxemburg 2km - centrum 200m

• Benonchamps 25

6600, Bastenaken, België

• augustus 2021

We wilden hier gaan staan, maar zijn doorgereden. Er zijn twee plaatsen, beide tussen hoge betonnen platen. Dat slaat toch nergens op! Geen voorzieningen, maar toch € 10 stageld.

LeidaChris

Hallo, Het spijt me dat u de plaats niet leuk vond. Jammer dat u niet naar ons toe bent gekomen, wij bieden campers aan om beneden bij onze schapen te gaan staan. Ik wil erop wijzen dat dit een privé-eigendom is, met een persoonlijk welkom en ondersteunende diensten (lokale productie, rondleidingen, wandelingen en fietstochten). Wij zijn dan ook van mening dat de prijs van 10 € redelijk gerechtvaardigd is. Het is altijd mogelijk om naar een vrije locatie (bijv. parkeren) of naar een camping te gaan. De plaats die wij voorstellen biedt de rust en de schoonheid van het landschap. Een goed verblijf in de regio.

• augustus 2021

Heel rustige plaats, perfecte uitgangspunt om te wandelen, fietsen of shoppen. Nog geen voorzieningen maar wordt aan gewerkt door de zeer vriendelijke uitbaters. Komen zeker nog terug.

Mamsmoes

Bedankt Christa en Filip voor uw bericht en voor uw ideeën en advies :-) We kijken ernaar uit u binnenkort te mogen verwelkomen in Benonchamps!

• Benonchamps 25

6600, Bastenaken, België