• maart 2023

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Wij stonden naast de schapen wei. Rustig staan en veilig ook met mooi uitzicht. Afstand naar war museum Bastonge te voet te doen. Zeer mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Wij komen zeker eens terug.

Davils

Ook wij stonden bij de schapenweide, met een mooi uitzicht over de heuvels. Verder is het wel wat rommelig net oude schuren. Tussen de betonnen platen zou ik niet gaan staan, is ook niet nodig.

• maart 2023

Parking Benonchamps