Nette camping, eerste indruk een beetje gedateerd, maar toiletgebouw keurig en modern, vriendelijke en gastvrije ontvangst.

geweldige plek, we waren er van de 22e tot de 24e. Zeer vriendelijk welkom. Zeer goed, gloednieuw sanitair. Alles is aanwezig wat de camper nodig heeft. Gerd

gerd243

Prima camping, klein opgezet met betrokken eigenaren. Zeer net (en nieuw) sanitair. Toegang en douchen met tag. Lopen met een hond kan in de buurt (verwacht geen idyllisch bos). In hoogseizoen ook restaurant.

Enderupskov Camping