Inderdaad een prachtige plek. We stonden er met 4 campers. Keurig toilet er bij. Mooi uitzicht.

RvRMB

Heel mooie plek om een nacht te staan, schoon kiezelstrand met prachtige krijt rotsen. Het toilet gebouw wordt keurig onderhouden ondanks dat het door alle voorbij gangers wordt gebruikt. Als je van rust en natuur houd, een aanrader en dat voor een vrijwillige bijdrage.

Galien

Zeker een mooie plek voor een overnachting, met wc. Vergeet niet een donatie in de melkbus te doen. Wij koesteren dit soort plaatsen.

Grenaa