• augustus 2020

• augustus 2019

Dure camping met slechte veld waar we op stonden. Sanitair is wel schoon. Keukens evenzo. Vindt dit echter geen directe aanrader voor deze prijs. 85 euro en daarmee stuk duurder dan aangegeven! Minigolf (ook duur) is daarentegen de mooiste die ik ooit heb gezien.

• juli 2019

Wat een fantastische camping. Veel speelgelegenheid voor kinderen. Inclusief buiten zwembad. Fijn en zeer schoon sanitair. Nette gelegenheid om de was te doen en te drogen.Winkel aanwezig. Nette keukens om zelf te koken en de afwas te doen. Meer dan een aanrader.

• augustus 2020

• augustus 2019