we waren erom half 12 de eigenaar deed net de ketting ervoor en wilde ons niet meer van dienst zijn, zeer slechte service we kregen het idee dat hij een goed jaar had gehad en het allemaal wel goed vond wij komen er noooooot weer

BennyWou

Vreselijk! Sardines uit blik hebben meer ruimte! Er zijn twee parkeerplaatsen achter elkaar, waarbij de achterste alleen toegankelijk is via de voorste op het pad. De weergave op de kaart van het plein klopt gewoon niet! Sanitair oké! personeel erg vriendelijk!

DKV camping Bodensee