god service bij de receptie en het personeel. Mooie en schone slechte/toiletfaciliteiten. imbiss door Lake Leuke 3 meren waar je in kunt zwemmen.

• oktober 2021

Prima camperplaats maar spreek van te voren de prijs af. De €16,00 per nacht zoals vermeld klopt niet. Wij moesten €54,00 betalen maar na hevig protest werd dit €24,00. Nog altijd voelen we ons bedrogen.

• september 2020

Een zeer ruime plek voor grote campers en gezinnen. Het is gelegen aan een meer, ook om in te zwemmen, heel idyllisch. Goede toilet- en doucheruimtes. De prijs voor 2 personen en een mobiel met aanhanger was slechts 18 €.

• oktober 2021

• september 2020