We werden vriendelijk ontvangen. We konden kiezen tussen een grote plek of een kleine. Zelfs de kleine bleek zeker 10 bij 10 meter. Zeer schoon sanitair. Prima fietsmogelijkheden. Kortom een prima plek om enkele dagen te blijven. T&T

Ttjchp

Ouder stel met hond: rustzoekers en natuurliefhebbers. Een ster is voor ons meer dan genoeg want het is een groot, sfeerloos veld met vooral langdurige (seizoen?) plekken. Veel lawaai van diverse buren en hun honden. Goed sanitair.

Loek_en_Judith

We waren hier het hemelvaartweekend. De camping, met per 1-4 nieuwe eigenaren, was helemaal vol. Desondanks liep alles plezierig. Het geweldige uitzicht slaat op de (betaalde) uitkijktoren in het speelpark naast de camping. Lekkere broodjes ‘s morgens en een mooi gebied om te fietsen.

Campingplatz Die Bantus