Prima CP, inderdaad met alle voorzieningen. Eén nacht gestaan (3-4 april), beetje pech met het weer: regen, regen, regen. Vriendelijke beheerder die ons nog enkele biertjes kwam bezorgen👍🏻.

Ha&He

prima camperplek met alles wat je als camperaar nodig hebt. 7 dgn per week om circa 8.45 uur de bakker op de plaats. en een heerlijk restaurant voor pizza’s en schnitzels in het dorp, da Toni 👍. en op de fiets langs de moezel naar het prachtige Bernkastel.

oppad

Reserveren was niet mogelijk, maar toen wij kwamen waren er minstens 10 plaatsen vrij, maar iemand had er een stoel of tafel op gezet en verder was de plaats vol.

Reisemobilpark Minheim