Dit weekend 13-14-04-24 geen plaats voor campers. Alle plaatsen zijn gereserveerd voor een wielerwedstrijd. Water en stroom werken niet.

• november 2023

Goed voor een overnachting maar ook niet meer. Krappe plaatsen. Laat op de avond kwam er een camperknuffellaar naast ons staan met 4 volwassenen. Deze vonden het nodig om tot diep in de nacht naast de camper te kletsen. Heel storend als je wilt slapen 😡. Voorzieningen waren o.k.

• november 2023

Ruime plaatsen en goede voorzieningen. Je betaald per dag via een app of via SMS.

Reisemobilplatz PerlBad