geen afvalbak, geen bankje en geen verlicht terrein maar prachtig gelegen met prachtig uitzicht en direct geweldige wandelingen kunnen maken. ondanks het ontbreken van voorzieningen geven we toch een 5! stonden met 4 campers (het is alleen wel koud zo hoog staan)

Freek-en-Jacky

De weg hebben we amper gehoord en de nacht doorgebracht met nog drie camper busjes op het zelfde terrein. Er is zelfs een toilet gebouw die iedere dag schoongemaakt wordt. een kleine afdaling en je zit aan het water met je broodje.

Parking