Voor het legen van de toiletten was het perfect, maar er was geen water! gelukkig heb ik een buitendouche.... voor grijs water was het perfect! en bovendien gratis, niets op aan te merken! aan de andere kant geen drinkwater en elektriciteit heb ik niet getest.

• juni 2021

zat afzetlint omheen maar werkt naar behoren. alles is gratis. ik denk dat de put wat verstopt is dus vuil water dumpen hebben we niet gedaan. wc lozen en water pakken is dus geen probleem.

• juli 2020

22/07/2020 gesloten tot Nader order