• november 2023

Een prachtige plek... Maar we gooiden er om 20.00 uur 3 Cetons in. Ze zouden tot 8.00 uur in de ochtend moeten duren. Om 01.00 uur zaten we op het toilet. Er was al geen elektriciteit meer. Dit is een rommel

isettafahrer

Niet te begrijpen hoe iemand kan schrijven rustig gelegen, het lijkt of de snelweg er langs loopt. 😱

Eef-en-Ineke

Rustig gelegen camperplaats sanizuil doormiddel van Jetons waarvan er ook een automaat aanwezig is, geen hangjongeren gezien, je kunt heel makkelijk op de fiets naar het centrum.

• november 2023

• Quai Commandant de Fourcauld