hele slechte ervaring op deze plaats. Wij zijn hier in de nacht 19-20 oktober 2023 in de nacht beroofd in de camper. We stonden tussen een aantal andere campers verlicht geparkeerd. Uitkijken daar dus!

• december 2021

Wij waren hier op 28-11-2021. zwartwater luik zat op slot. Gevolg: mensen hadden hun toilet geleegd op het schoon water putje. Dit zal vol papier en drollen. Niet te geloven. Soms schaam ik me dat ik een camperaar ben. Grijs water konden we wel kwijt.

• oktober 2021

volledig functioneel en netjes