21 juni 2023 - Mooie rustige camping met royale plaatsen. We staan weinig op campings, dit is echt comfortabel voor ons. De genoemde prijs van 15,00 hier op CC is een droom. We betaalden net 26,70 voor 2 personen, 1 hond, 1 camper en elektra.

• augustus 2020

Ruime plaatsen. Combinatie van vaste bezoekers in caravan of chalet en open plaatsen. Verwarmd zwembad, 3 sanitair gebouwen. Afstand naar zee is ongeveer 5 kilometer. Overnachting twee personen in camper was €25,00. Prima plek

• augustus 2018

Slechts 2 toiletten voor de hele camping. Geen verlichting op het terrein.

• augustus 2020

• augustus 2018

Slechts 2 toiletten voor de hele camping. Geen verlichting op het terrein.

Camping Les Prés de la Mer