Goede en rustige plaats, beetje afgelegen en nu met slechts 4 campers. Water nog afgesloten.

• oktober 2022

Toen we ''s middags aankwamen waren we de enige camper. Beste uitzicht op het meer heb je helemaal achteraan. Aan de kant van het meer heb je een grasveld en ook verspreide bomen voor eventuele schaduw. Uiteindelijk 11 campers. Bakker kwam ook begin oktober langs.

Henri-Hansje

Rustige parkeerplaats met ongeveer 25 plaatsen. De ruimte is iets verhoogd met uitzicht op het meer op de eerste rij. Het meer is te voet in 3 minuten te bereiken. Leegmaken en afvoer beschikbaar.

• oktober 2022

Aire de Camping-Car Lac de Sechemailles