mooie plek, maar in het gras overal honden stront . wij zij verder gegaan

VillaKakelbont

Het aantal campers dat hier volgens de informatie zou kunnen staan is dertig. Volgens de toezichthouder is dat maximaal acht. Het is namelijk ook een parking voor bezoekers van het complex.

• december 2022

Prima locatie voor overnachting maar wel zelfvoorzienend kunnen zijn (bezoek op 25-11 alles gesloten) Prachtig natuurgebied waar activiteit van bevers duidelijk te zien is, zeker een wandeling waard. Zou hier zeker terugkomen

mooie plek, maar in het gras overal honden stront . wij zij verder gegaan

• december 2022