• september 2021

We waren hier op 3.8.21. Het park is werkelijk prachtig en moet zeker bezocht worden. Maar het personeel was onbeleefd en de koffie en overgebleven cake die we kregen waren veel te duur.

• juni 2019

Zeer mooie palmbomen, bamboe, varens ... tuin aan zee. Het veld is oké voor één nacht inclusief toegang tot de tuin. In de tuin en aan de zee erg leuke picknickplaatsen. De nabijheid van de weg verstoort slechts een beetje, 's nachts is het stil.

• juni 2019

Hier ben je verplicht om een kaartje te kopen voor het park, plus daarbij nog extra voor een overnachting, dus maar door gereden.

• september 2021

Bamboo Park