• januari 2023

donderdag 5 januari heerlijk naar de sauna geweest. ook heel fijn dat we hier na de sauna ons eigen bed in de camper konden opzoeken. bedankt.

• september 2021

Het was weer heerlijk, genoten in de sauna en dan lekker rozig je eigen camper in. Fijn dat Anholts deze mogelijkheid aanbied!

• november 2020

Plaatsen zijn uitsluitend voor gasten die gebruik maken van de wellness/sauna en dus gebruik verplicht om hier te mogen staan. Deze camperplaats hoort dan ook niet op CamperContact.

• januari 2023

• september 2021