heerlijk rustige camperplaats bij gezellig haventje. ook het dorpje biedt veel. een aanrader. zeer vriendelijke havenmeester

EuterpeNL

mooie camperplaats, royale plaatsen,met uitzicht over het haventje, alles is hier aanwezig, goede vis stek,en heel veel fietsroutes wij hebben genoten,en komen zeker weer terug.

huib-en-ada

Wat een heerlijke plek! Prima sanitair gebouw, lekker uitzicht op de langsvarende boten, mooie fiets- en wandelroutes in de buurt, winkel op loopafstand en uitzicht op een mooie molen in bedrijf. En bovenal heerlijk rustig, we stonden met 3 campers! Aanrader…

Passantenhaven Mounehiem