Boerencamping met ruime plaatsen. Sanitair ziet er niet netjes uit. Douch-slang lig op de grond. wel warm water. Afval bakken bomvol, veel afval blikjes , flesjes op de grond. Papierkliko bomvol. wij schrokken ervan!! we betaalde 23.50 per nacht. Teveel!!! Wij komen hier nooit meer terug

• mei 2022

Heerlijk rustige boerderij camping. Erg vriendelijke eigenaren. Sanitair schoon, netjes, en gratis. Direct aan het IJsselmeer, heerlijk zwemwater. Genieten van het prachtige wijdse Friese landschap en vlakbij het pittoreske dorpje Makkum. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!!

• februari 2022

Flink te duur, één nacht gestaan € 20.-. Sober sanitair, douche wel open als toilet en chem toilet. Er zijn genoeg andere plaatsen die er beter voorstaan. Stacaravans worden gebruikt voor arbeidsmigranten. Als het seizoen weer begint wordt het verhuurd aan recreatie.

• mei 2022

• februari 2022