Camperpark Het Jachtveld

Surhuisterveen, Achtkarspelen, Friesland, Nederland

Camperpark Het Jachtveld

landelijk gelegen camperlocatie achter landcafe - verharde plaatsen - informatiepaviljoen - openluchtmuseum themapark "de spitkeet" - museumboerderij Ot en Sien - Surhuisterveen 2km - centrum 2km

• Blauwhuisterweg 49

9231 AB, Surhuisterveen, Nederland

• mei 2021

Vriendelijke eigenaresse! Nachtje gestaan, ik was de enige! Toiletgebouwtje gesloten, iets met reparatie! Geen grijs water afvoer en chemisch toilet legen! Wel water innemen mogelijk en stroom aanwezig! Vanwege het slechte weer niet zoveel van de omgeving gezien! JaFradria!

• september 2020

vriendelijke ontvangst. toilet / douche had geen water helaas. geen wasbak, maar uitstort gootsteen. voor 10 euro wel wat aan de dure kant, mede omdat er geen loosplek is voor chemisch toilet. maar wel voor herhaling vatbaar

Henrie-en-Like

Een goede camperplaats. met super vriendelijke eigenaresse. Wel wat geluid van het verkeer wij vonden dat niet storend. wifi doet het alleen maar bij het cafe. Als ze ook nog een loosput hebben voor het chemische toilet. dan krijgen ze van ons een 10

• mei 2021

• september 2020