zijn er langs gefietst. mooie locatie maar ….. € 6,00 voor een huisdier?? zit daar dan ook uitlaatservice, eten en massage bij? belachelijk zo’ prijs hier gaan wij dus niet naartoe

• juli 2021

• juni 2021

Heerlijke ruime plekken aan de jachthaven. Mogelijkheid tot bootjes huren. Sanitair altijd keurig schoon! Leuk wandelen langs het water en heerlijk fietsen. Aan beide kanten kan je met het veerpont oversteken, erg leuk. Helaas zie en hoor je wel de Rijksweg. Het ligt eraan waar je gaat staan.

• juli 2021

• juni 2021