Cees.H

Gewoon een heerlijke, eerlijke camping ! Nu zelfs met een terras in t weekend, echt heerlijk gegeten !

Lil18

mag geen svr camping heten met Polen die er ook zijn, werken overdag en maken er een zootje van. sanitair sterk verouderd.

WitteWeinsberg

Er is 1 Poolse heer die iedereen wil helpen en echt geen rommel maakt zelfs alles repareert als het nodig is als u daar last van hebt gehad zou u het ook gewoon van man of vrouw aan ons kunnen zeggen maar niet op deze anonieme manier. love and peace maakt niet uit welk land je komt altijd welkom als je maar lief bent en eerlijk. Als u boos of ergens over gefrustreerd was kunt u ook gewoon praten en ons aanspreken dat was netjes. Wij reageren gewoon met onze naam en niet met ons campermerk schrijft u aub uw naam eronder als u mensen niet persoonlijk aanspreekt Fijne dag en alle gezondheid toegewenst dat is ook belangrijk Groetjes Mieke van Boxtel

Camping De Laurenshoeve