wat een prachtige mooie plek is dit, prachtig uitzicht, vriendelijke en behulpzame eigenaren en een super mooi en schoon sanitair! Heel mooi en groot winkelcentrum op 7 minuten fietsen en supermarkt om de hoek. Wij betalen met hond en stroom €36,50.

josetje

Een geweldige plek met uitstekende service: ontvangst en informatie. De familie Fink geeft veel om de gasten en de infrastructuur. Het sanitair en de netheid ervan zijn voorbeeldig, waarbij de eigenaren ook druk bezig zijn met het gebruik van vodden en stofzuigers. Bravo en hartelijk dank!

Fink campingpark