Geachte heer Zardini Antonio, we verontschuldigen ons voor geen goede ervaring op u of camping, we zijn een klein 3-sterrenkamp dat u geen topservice-ervaring belooft, maar we proberen u te helpen een goede vakantie te hebben. We moeten het afvalwater en chemisch water op de hoogte stellen, direct naar het reinigingsapparaat gaan en normaal is die pomp die schoon water uitblaast dat niet stinkt. We maken de toiletten elke dag schoon - de nacht van je verblijf hebben we de toiletten schoongemaakt wanneer je slaapt van 12.00 uur tot 2 uur 's nachts, als je wat stickes hebt gezien, betekent dit dat we natuurlijke en eco-chemicaliën gebruiken en dat we verantwoordelijk zijn voor de natuur. Wij zijn een klein kamp en een klein team dat je geen hemel belooft, maar we proberen verantwoordelijk te zijn voor je vacantie. Het restaurant termika is geen pizzeria of pasticceria en is geopend van donderdag t/m zondag, ik ben soory dat je geweest bent wanneer het restaurant gesloten is en normaal is, dat wanneer gesloten is dan leeg is.

zien

• maart 2022

Volstrekt onvoldoende! Als je pech hebt sta je in de volle zon en het kan daar heel erg warm zijn. Er is geen zwembad en het sanitair is te vies voor woorden. Ga ergens anders geen, want je staat hier echt niet met plezier.

zien

• maart 2022