Aanmelden bij Grand hotel, daar vind ik al wat van, maar €45,50 p/n voor 2 pers met electra, zonder zwembad, vind ik buiten alle proporties, ook geen aardig uitzicht. Let wel, het sanitair was schoon en netjes, maar wel douchen achter een plastic gordijntje. Kan echt niet voor dat geld!!

• oktober 2021

prima campeerplek met prachtige. toiletten en douches. Alles is. splinternieuw. 2 km van Ptuj maar je loopt leuk langs de. rivier naar het plaatsje. Inderdaad melden bij de het hotel. maar we werden keurig ontvangen. Tevens de mogelijk om te zwemmen in de thermaal baden en allerlei massages.

• augustus 2019

De camperplek voor de camping is voor maximaal 1 nacht en kost €20,00. Een gravel parkeerplaats.

• oktober 2021

• augustus 2019