EenE-met-Hymer

organisatie prima. eind lopen naar toiletgebouw, super slechte wifi, geen controle meer op strand. commercie heeft gewonnen van de sfeer. Een spijtoptant vertrekt en komt niet terug.

Bert-en-Carla

Prima camping, in de zomer niet de goedkoopste. We zijn hier voor de 3e keer, eerst altijd met caravan geweest, nu met de camper. Je hebt in principe alles op de camping, het ligt wel een stuk van de omliggende dorpen vandaan. Wifi is beschikbaar op bepaalde plaatsen, je kan een router huren.

Las Dunas Costa Brava