Rastplats Åre / Björnänge [Z4]

Rastplats Åre / Björnänge [Z4]

toeristeninformatie - centrum 6km

• E14

Åre, Zweden
  • SEK 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• juli 2019

Johan Willem 08-07-2019. Parkeerplaats loopt vol met vrachtwagen voornamelijk uit de Oostbloklanden. Vanmorgen vroeg wakker gemaakt door warmdraaiende motoren van de trucks. Toiletten in orde.

• juli 2019

Johan Willem. 07-07-2019. Helaas moet ik melden dat deze plaats niet meer is wat het was. Bij aankomst was de plaats volledig ingenomen door vrachtwagencombinaties. We konden samen met twee andere campers nog net een plekje pakken. Toiletten waren wel schoon.

• mei 2018

Keurige, nette sanitaire installatie, ook plaats voor cassette te legen. We hebben evenwel geen loosplaats voor water gevonden op het terrein en ook kraan voor drinkwater was er niet aanwezig. Langs drukke weg, al viel dat tijdens de nacht nog wel mee.

• mei 2018

Marc13

• SEK 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.