prima camperplek, prachtige ligging, fijn om te wandelen met de honden. Ik kwam 's nachts aan, dus toen was alles al dicht, de eigenaar kwam 's ochtend even aanwandelen om de betaling te regelen. functioneel en praktisch

bhwiltjer

Zowel op onze heen-als terugreis deze camperplaats aangedaan. mooie camperplaats bij restaurant. We werden vriendelijk ontvangen. eigenaar spreekt verschillende talen! bertenyolanda

B.Biemans1958

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n mooie recensie achter te laten. We kijken ernaar uit om u weer te zien. Frank

La Faitafondue