Keurige plaats, waterpas en verharde sporen om op te parkeren, snelle wifi. Betalen in het café/museum aan de weg. Maar 19 euro is wel stevig aan de prijs voor het beperkte aantal voorzieningen.

Wat een fijne lokatie om de camper neer te zetten. keurige plaatsen op grind en een prachtig sanistation. Ook een ideale plek om diverse ww1 lokatie te bezoeken, en die zijn op loopafstand. En het Hoogecrater museum mag je niet overslaan. Ik kom zeker nog terug

Martin-en-Els

...zeer mooie plek met prachtige zonsondergangen en uitzicht op de stad Ieper, midden in de natuur met schapen ...

elnaghmobil

Dank u wel voor je review, en je verblijf bij ons camperpunt. Inderdaad, het zicht de natuur en het feit dat er geen campers voor je kunnen staan, geven je voldoende rust die je nodig heeft tijdens de vakantie. De zonsondergang kan ik wel niet altijd regelen ;-) Vele groetjes Ilse en Niek (eigenaars)

Camperpunt Hooge Crater