Wat een heerlijke plek. Voor €25,- all-in hadden we een heerlijke plek met alpaca's als buren. Wij hebben hier 2 dagen genoten en komen zeker terug!

Silca

topplek! €25 voor 2 nachten + huur van hottub en sauna. wakker geworden van natuurgeluiden, culinair verwend in wijnresto merlijn, zaterdag vm met de fiets naar de markt in Ieper, nm naar wijndomein Ravenstein. zo'n plekjes moeten er meer zijn!!!

rustige plaats, lieve vriendelijke dame ,zeker voor herhaling vatbaar

rustige plaats, lieve vriendelijke dame ,zeker voor herhaling vatbaar