Wat een heerlijke oase van rust! We hebben erg genoten van ons verblijf.

Frits183

Een heerlijke plek om te verblijven middenin de natuur, met hele gastvrije beheerders en een heel gemoedelijke sfeer. Mooi verzorgd sanitair. Prachtige uitvalsbasis voor fietstochtjes langs de Vecht.

Peter-en-Leone

Vriendelijk ontvangst en prima sanitair. Lekker rustige plek met mooi uitzicht. Een verborgen pareltje die wellicht nog ontdekt moet worden door menigeen. Zeker de moeite waard om te bezoeken.

Roma6567

Wat een heerlijke oase van rust! We hebben erg genoten van ons verblijf.

Sonnewiese