DapBri

leuke, sfeervolle camping aan het water. wij betaalden €146,00 voor drie nachten en dat is erg duur voor het geboden sanitair. daarnaast nog eens 1 euro om te mogen douchen. de ligging is perfect, vlakbij het dorp dat bruist in het hoogseizoen.

Ed-Dorrestein

Dank voor jullie mooie review, daar zijn we blij mee! Maar eerlijk, met dit prachtige weer kan het toch ook bijna niet meer stuk gaan toch! Wie weet tot ooit, plots! Jullie zijn meer dan welkom! De polletjes Watersportcamping Heeg

Watersportcamping Heeg