Jachthaven De Swaeikom

Hemelum, Súdwest Fryslân, Friesland, Nederland

Jachthaven De Swaeikom

Parking bij jachthaven - naast zeilschool en sportveldje - winkels 1km - goede busverbinding - centrum 500m

• Het Set 3

8584 VZ, Hemelum, Nederland
  • € 10,00 • 15 apr. t/m 15 okt.

• juli 2021

Prima plek (op grind op de parkeerplaats) in een jachthaven met een heel vriendelijke havenmeester.

• juli 2021

jammer dat je alleen bovenaan mag staan 3 plekjes kan net een stukje luifel uit als het warm is geen zuchtje wind en het asfalt ruik je dan heel erg

andorus

Beste Andorus, Hartelijk dank voor uw reactie. U heeft gelijk. Bij warm en zonnig weer straalt het asfalt warmte uit en dan ruik je het soms ook. Wij gaan kijken wat we hieraan kunnen doen. Misschien moeten we daar een andere ondergrond aanbrengen. Ook zullen wij nog eens naar de indeling van de parkeervakken kijken want wij willen graag dat iedereen een mooi ruim plekje heeft. Wij moeten echter ook rekening houden met de gewone parkeerders dus het is wel eens wat schipperen. Vriendelijke groet van de havenmeesters.

• oktober 2020

Hoezo tot 15 oktober? Wij kwamen hier op 8 oktober en het hek zat op slot. Dus misschien handig dat de datum dan even wordt aangepast?

fstastra

Geachte heer, mevrouw, Heel vervelend dat het hek op slot was want dit hoort gewoon niet. Het hek is soms wel dicht maar dan kan het op eenvoudige wijze worden geopend. Hoe het kan en wie het op slot heeft gedaan kunnen wij niet meer nagaan. Excuses voor de gang van zaken. Wij zien u graag een keer terug en dan staat u de eerste nacht gratis.

• oktober 2020

• Het Set 3

8584 VZ, Hemelum, Nederland

• € 10,00 • 15 apr. t/m 15 okt.

4 dagen

• Jachthaven in de buurt