Als je op de officiële plek wilt staan is 6 meter echt de max. Anders sta je achter tegen de paal en voor op de weg. Wij stonden net naast de plek waardoor de 6m20 paste. Drukke weg met opvallend veel verkeer. Van vliegtuigen nauwelijks last.

5over

prima cp voor een overnachting. Wij ervaarden geen overlast van de aangrenzende weg.

prima plek om te overnachten! Mooi uitzicht op een veldje en supermarkt vlakbij. Helaas rijden er wel vaak auto’s voorbij met veel geluid, met oordoppen prima geslapen!

• Kasteel Genbroekstraat

6191 KT, Beek, Nederland