Mooie camperplaats, op loopafstand van het centrum van Oudenbosch. Prachtige omgeving om te fietsen. Zeer vriendelijke uitbaters. Sanitair altijd keurig schoon en een heerlijke warme douche, top! Wij komen graag weer terug! Rover en Lidia

Rover7667

wat een top plek vriendelijke uitbaters prima wifi lekker eitjes gekocht en wat het sanitair betreft kijk een in je camper of zoek. een peperdure camping

Jos&Francien

Beste Jos en Francien, Heel jammer dat jullie het zo ervaren hebben. Ik had deze review al een beetje verwacht van jullie. Toch wil ik hier ook nog even reageren. Zoals ik ons gesprekje wat we hadden ook heb gezegd, staat een afwasplek niet omschreven bij onze faciliteiten. Wat wij niet hebben kunnen we niet aanbieden. Maar ik vind het niet eerlijk om ons daarop af te rekenen. Over het sanitair: Dat is een lang slepende procedure met de gemeente en provincie om nieuwe sanitair op de camperplaats te mogen realiseren. Helaas hebben nog steeds geen akkoord gekregen. Nu hebben we daar een andere oplossing voor gevonden. We zijn druk bezig met onze unit met 3 douches en 3 toiletten te voorzien van een mooi houten jasje. We hopen dat medio mei 2024 klaar te hebben. En dan zal er ook een afwasplek zijn. Wat dan bij onze faciliteiten zullen gaan omschrijven. Nogmaals er jammer dat u het zo heeft ervaren en misschien mogen we u toch nog eens begroeten in de toekomst. Hartelijke groeten, Leonie van Turenhout

Het Oude Bossche Veld