Vakantiepark De Bergen

Wanroij, Sint Anthonis, Noord-Brabant, Nederland

Vakantiepark De Bergen

camping midden in de Brabantse natuur - zie website voor hogere tarieven van diverse kampeerplaatsen en vakanties - gelegen in de buurt van Wanroij - strandbad - grote buitenspeeltuin - binnenspeeltuin - centrum 4km

• Campinglaan 1

5446 PW, Wanroij, Nederland
  • € 25,00 • 26 mrt. t/m 1 apr.

€ 28,00 • 2 apr. t/m 5 apr.

€ 25,00 • 6 apr. t/m 22 apr.

€ 28,00 • 23 apr. t/m 11 mei

€ 33,00 • 12 mei t/m 16 mei

€ 25,00 • 17 mei t/m 20 mei

€ 33,00 • 21 mei t/m 24 mei

€ 25,00 • 25 mei t/m 8 jul.

€ 33,00 • 9 jul. t/m 22 jul.

€ 36,00 • 23 jul. t/m 29 aug.

€ 33,00 • 30 aug. t/m 5 sep.

€ 25,00 • 6 sep. t/m 14 okt.

€ 28,00 • 15 okt. t/m 1 nov.

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard

• juli 2020

fam.koers

Beste Familie Koers, Jammer dat u de charme van ons park gemist heeft. De kosten voor het bezoeken van het park zijn niet ingevoerd vanuit het oogpunt van Corona. Dit is al heel lang zo. Het heeft er namelijk mee te maken dat men als gast toegang heeft tot alle faciliteiten, waaronder het strandbad, avonturenspeeltuin en de binnenspeeltuin. Voor slechts €7,50 p.p. heeft u een dag lang toegang gehad tot deze faciliteiten, ondanks dat u ervoor koos 2 uur te blijven. Wij informeren onze gasten dat ze zelf ook zorg moeten dragen voor zeep daar het voor kan komen dat, ondanks ons hard werkende schoonmaakteam, zeep opraakt. Het is tenslotte hoogseizoen. Daarnaast is het de verantwoordelijkheid voor de gast om afstand te bewaren. Wij hebben er niet voor gekozen wasbakken of urinoirs af te sluiten omdat dit de hygiëne niet ten goede komt. Nogmaals, de 7,50 entree die u betaalde verschaffen u toegang tot het hele vakantiepark waar u met uw gebruik kan maken van alle faciliteiten. Ik begrijp echter wel dat u niet met een camper hebt verbleven op ons park maar slechts dagbezoeker was. Daarmee is uw review ook een momentopname. Wij nodigen u graag uit om eens een wat langer verblijf bij ons door te brengen zodat u ook kunt beleven wat wij zoal te bieden hebben.

• juni 2020

Voor gezinnen en kinderen een topcamping. Een prachtig zwemmeer met glijbaan. Hele mooie binnen- en buitenspeeltuin. In de vakantie periode genoeg animatie. Verder is de camping ruim opgezet en heb je ook genoeg rustige plekken om te staan. De campers staan gewoon tussen de caravans en tenten.

• juli 2019

Er is genoeg te beleven op deze camping met een heerlijke zwemplas erbij. Volop speelmogelijkheden, zowel binnen als buiten. Sanitair stelde echter niet veel voor.

• juli 2020

• juni 2020

• juli 2019

Pukkeltje

• € 25,00 • 26 mrt. t/m 1 apr.

€ 28,00 • 2 apr. t/m 5 apr.

€ 25,00 • 6 apr. t/m 22 apr.

€ 28,00 • 23 apr. t/m 11 mei

€ 33,00 • 12 mei t/m 16 mei

€ 25,00 • 17 mei t/m 20 mei

€ 33,00 • 21 mei t/m 24 mei

€ 25,00 • 25 mei t/m 8 jul.

€ 33,00 • 9 jul. t/m 22 jul.

€ 36,00 • 23 jul. t/m 29 aug.

€ 33,00 • 30 aug. t/m 5 sep.

€ 25,00 • 6 sep. t/m 14 okt.

€ 28,00 • 15 okt. t/m 1 nov.

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard