het lukte niet om onze camper te parkeren omdat er twee auto’s stonden, het werd een geprutst om ons er tussen te duwen. de plaats is echt te duur, veel lawaai en ook niet geslapen. als we nog een keer terugkomen dan gaan we liever naar Akkertien, veel gastvrijere en prijs kwaliteit is daar prima

• april 2021

plaatsje is leuk, echter erg dicht aan de weg en erger nog, ‘s morgen vroeg ook op zaterdag wordt je wakker gedreund door de naast gelegen fabriek. Prijs kwaliteit verhouding niet ok, 15,50 en dan ook nog extra moeten betalen voor de douches! te duur!

• september 2020

Aardige camperplaats bij jachthaven en stadje. Camperplaats is op het parkeer terrein. Wij hebben hier prima 2 nachten gestaan, gebruik van douche en toilet in het havengebouw.

• april 2021

• september 2020