naar deze camping gebracht maar niet open. zowel vrouw als eigenaar onaangenaam en onbehulpzaam. van alle plaatsen waar we in Noorwegen zijn gestopt, is dit er een om te vermijden

stvrobey

Prima als je op doorreis bent. Het terrein ligt tussen de E6 en een spoorlijn, maar we hadden er gelukkig weinig last van. De eigenaar spreekt Engels en Duits en is nogal kortaf. Het (beperkte) sanitair is van hoge kwaliteit. De douche (met vloerverwarming!) was geweldig..

Muizenval

Mooie omgeving, mooi terrein maar eigenaar is een zeurderige man. Er is geen WiFi beschikbaar. Slechts 1 douche per gender, gezien het aantal plekken best weinig. Er is ook maar 1 afwas plek.

Storli camping