Zeer schone en goed gerunde camping. Alles en een beetje meer wat je nodig hebt.

tommy65

We wilden eigenlijk maar 3 dagen blijven, maar het werd een week. Perfecte camping, zelfs voor grote campers, mooie plaatsen, goed sanitair inclusief wasgelegenheid, ruim zwembadgedeelte, zeer verzorgde camping en vriendelijk en behulpzaam meertalig personeel.

Concorde01

Ik sta hier momenteel om te overwinteren gedurende 5 maanden en kom volgende winter weer terug, maar dan 6 maanden. - Het is in één woord een openluchthotel met alles er op en er aan. Toppie!

Camping Turiscampo