De betaaloplossing van Campercontact

29 maart 2023Erik de Jong

De perfecte betaaloplossing voor (onbemande) camperlocaties

Met onze betaaloplossing (i.s.m. Camper Pay) ontzorgen we beheerders/eigenaren van camperlocaties waar weinig tot geen personeel aanwezig is of waar reserveren niet mogelijk/verplicht is. Er zijn geen dure betaalautomaten* nodig (scheelt weer!), omdat betalingen digitaal via de app van Campercontact gaat. Via het dashboard heeft de locatiebeheerder realtime inzicht in bezetting en betaling van de camperaar.

Momenteel zoeken 1.1 miljoen camperaars via Campercontact hun volgende overnachtingsplek. Camperaars kunnen in de app Campercontact 24/7 een betaling doen bij aankomst op locatie, zónder tussenkomt van personeel. Na betaling ontvangen zij alle belangrijke informatie via mail (denk aan regels, toegangscode voor de slagboom, sanitair gebouw of het wachtwoord voor de wifi).

Oplossing op maat

Heb je als beheerder een koppeling met een slagboom nodig of wil je een aparte prijs berekenen voor stroomgebruik? Geen probleem, dat kan allemaal: laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op over de mogelijkheden.

*We bieden wel goedkope kioskoplossingen aan voor camperaars die niet met de telefoon kunnen betalen.

Deze locaties maken inmiddels gebruik van de betaaloplossing

Beheerder aan het woord

‘Het grootste voordeel voor ons is een besparing op personeelskosten en tijdwinst. Er hoeft geen personeel aanwezig te zijn als de camperaar (laat) aankomt en een betaling wil doen.'

- Vincent Lubach, camperplaats ’t Eiland

Wil je meer weten over onze betaaloplossing?