Sint Annaparochie, Het Bildt, Friesland, Nederland

Mini-camping De Blikvaart

Gelegen aan het water - ook camperplaatsen op verhard terrein voor de camping [sc 92508] Elfstedentochtroute - kleine haven aanwezig - winkelcentrum 2km - de Waddenzee 7km - boot en solexverhuur - fietsknooppuntroute - - boot en solexverhuur - centrum 2km

• Hemmemaweg 12

9076 PH, Sint Annaparochie, Nederland

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

Dit is echt een aanrader. wat een heerlijke plek. 1 nachtje gestaan met vrienden. Mooi onze luifels tegen elkaar. Sanitair is top en schoon. ‘s Nachts heerlijk rustig. Hond uitlaten kon prima. Ze heeft heerlijk gezwommen. Je kon nog een bootje huren. Een dikke 10 voor deze plek.

Tjeerd en Annemiek

Beste Tjeerd en Annemiek, super bedankt voor jullie prachtige review. Wie weet zien we jullie wel weer eens. Oant sjen!

wat een leuke boerderijcamping, met onze kleindochter 3 dagen gestaan ,heerlijk gezwommen met de pony aan de wandel of ponyrijden prachtige camperplaatsen schoon sanitair, om de boerderij is wat rommelig, ,maar verder alles tip top voor elkaar

bertanny

Beste fam. , bedankt voor jullie prachtige review. We hopen jullie een volgende keer weer te mogen ontvangen hier. Iets rommelig op een gedeelte van het boerenerf zal hier altijd wel een beetje zo blijven, zolang we al het boerengereedschap nog nodig zijn voor onze dieren en omliggende weilanden :) Oant sjen!

wat een fijne CP. schoon sanitair ruime plaatsen vriendelijke beheerder landelijke omgeving wij waren voor 2dagen het werden 13 dagen op plaats no 13 geen ongeluks getal maar een geluks plekje dus we komen zeker terug groetjes Ton en Ria

aj-van-nederpelt

Beste Ton en Ria, bedankt voor jullie supermooie review. Ja het was gezellig, ook tijdens het motorenweekend :) We hopen jullie weer eens te mogen begroeten. Ofwel oant sjen!

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard