Mini-camping De Blikvaart

Sint Annaparochie, Het Bildt, Friesland, Nederland

Mini-camping De Blikvaart

Gelegen aan het water - ook camperplaatsen op verhard terrein voor de camping [sc 92508] Elfstedentochtroute - kleine haven aanwezig - winkelcentrum 2km - de Waddenzee 7km - boot en solexverhuur - fietsknooppuntroute - - boot en solexverhuur - centrum 2km

• Hemmemaweg 12

9076 PH, Sint Annaparochie, Nederland

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

theunisenriemie

Beste Theunis en Riemie, we vinden het prettig wanneer mensen reserveren via de website, vooral in de zomer wanneer we altijd druk bezig zijn. En dan krijgt men ook een bevestiging dat men gereserveerd heeft. Het is nooit zo dat men niet welkom is wanneer is wel plek is. U kunt evt. ook gewoon aanwaaien wanneer u heeft gebeld en er verteld is dat er plek is, maar een reservering maken blijft prettiger.

• augustus 2021

Plaatsen redelijk en vaak met uitzicht, sanitair schoon. Zorg dat je alles direct betaald en geen euro tekort!! Niet even later de euro van de koffie want dan wordt je echt onheus toegesproken. JAMMER!!

Anneklaas

Beste Anneklaas, bedankt voor uw review. Na door u goedkope koffie en koek genoten in onze zelfservice had u inderdaad € 1,30 te weinig betaald. U was erna al twee maal zwaaiend bij ons langsgefietst. Omdat u toen inderdaad nog steeds niet had betaald heb ik u daar op aangesproken. In een winkel en/of horecagelegenheid loop je ook niet weg als je niet of te weinig hebt betaald.

Goede en schoon CP, vriendelijke Eigenaar. Komen zeker terug

stof

Bedankt voor uw mooie review, tot de volgende keer!

Goede en schoon CP, vriendelijke Eigenaar. Komen zeker terug

stof

Bedankt voor uw mooie review, tot de volgende keer!

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard