Kampeerhoeve Bussloo

Wilp, Voorst, Gelderland, Nederland

Kampeerhoeve Bussloo

Camping in sfeervolle authentieke plattelandsomgeving - ook mogelijkheid voor camperplaatsen op de camperlocatie [sc 26618] - Thermen Bussloo 2km - recreatieplas 500m - Deventer-Zutphen en Apeldoorn op fietsafstand – centrum winkels 4km – op zondag en dinsdag gesloten- Wegens onze eigen vakantie is de camping gesloten van maandag 26 oktober t/m maandag 9 november

• Grotenhuisweg 50

7384 CT, Wilp, Nederland

• nkc, asci

• oktober 2020

weinig toe te voegen aan de vorige reviews. het is een camping waar alles klopt en goed voelt. zeer vriendelijke uitbaters. Als je de keuze hebt om een kampeerplaats te nemen, die dat dan.

Busje-2015

Van 10 tot 13 aug lekker weer gestaan op deze Mini camping met aparte Camper plaatsen. Helemaal vol en dan toch zo schoon alles is. Was weer top komen zeker weer terug. Op de recreatie plas Busseloo is zeker een plek die je ook gezien moet hebben deze is op ca 200 meter van de Mini camping

• juli 2020

Prachtige locatie! Wij stonden op de luxe camper plaats: mooi uitzicht over het weiland. Aardige en behulpzame eigenaars, we werden zeer gastvrij ontvangen 👍👍 Het heerlijke zwem meer is op loopafstand, fijne fietsroutes in de omgeving! Wij komen zeker nog een keer terug 🚌👏🏕

HaKaKr

Deze locatie heeft 8 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• oktober 2020

• juli 2020

HaKaKr

Deze locatie heeft 8 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• nkc, asci