Een mooie en rustige camperplaats met alle voorzieningen die je als camperaar nodig hebt. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen en we hebben zelfs een vos en bever gezien.

Sjoemi

Zeer mooie en rustige parkeerplaats met V/E. 17€ inclusief elektriciteit. Het is ongeveer 15-20 minuten lopen naar de stad. Er is ook een café op de boerderij waar ook gebak wordt geserveerd.

Cutterkey

Een prachtige plek om met de camper te staan. Echter vonden wij de prijs, € 17,-, aan de hoge kant voor een camperplaats zonder toilet/douche. Maar voor de rest een prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen, de Mookerheide is een aanrader.

Camperplaats Mook Starthoeve