• december 2023

Ontzettend vriendelijk en leuk ontvangst. Prachtige omgeving, mooi gelegen camping en echt een prachtige grote, mooie plek met veel privacy. Al met al top! Met vriendelijke groet Sanne

SanneRichard

Gemoedelijke camping. Leuke indeling met diverse veldjes, hoge hagen, grote plaatsen. Het sanitair is wel bijzonder met allemaal kleine units, soms verplaatsbaar. Rustig. De naastgelegen plas is niet echt bruikbaar.

• maart 2022

Vriendelijke eigenaren. De prijs is nu €22 voor 2 personen.... Dat vinden wij wel veel.

• december 2023

• maart 2022