Inteelt club camping voor die er al 30 + jaar komen, en een vaste plaats hebben, geen voorzieningen, buiten basis wc en douche. Niets voor kinderen. Hangt een “de camping is van mij sfeer” en niets mag.

leocapi

heel onvriendelijke ontvangst ! wij hadden gebeld om te vragen of er plaats was . Bij aankomst werd ons 8,50€ reservatiekosten aangerekend , nog nooit eerder meegemaakt . Is zijn geld zeker niet waard.

Edwin55

Korter dan 2 nachten kun je hier niet reserveren. Op de bonnefooi is al helenaal niet mogelijk. Daarbij staat alles vol met seizoensplekken, dus voor campers is geen plaats meer. Campers niet meer welkom!!

Camping De Zandkreek